Lifecare/Procapita VOO - Felanmälan

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Med den här e-tjänsten kan du göra en felanmälan avseende verksamhetssystemet Procapita/Lifecare VOO. E-tjänsten riktar sig till dig som är anställd inom socialförvaltningen och Höganäs Omsorg AB.

Felanmälan kan till exempel handla om att du får dubbla texter, att du saknar något som borde finnas i det behörighetsområde eller att du ser sidor som du inte borde kunna se.

Ärenden som gäller behörighetstilldelning görs i e-tjänsten Beställning - behörighet i Lifecare eller Procapita.

Det är viktigt att du beskriver ditt ärende utförligt, till exempel vad du gjorde när felet uppstod och vad du har gjort för att komma vidare. Du kan även skicka en skärmdump för att visa hur det ser ut i systemet.

Du kommer att få ett meddelande via Mina sidor inom en vecka men en del ärenden kan ta längre tid att åtgärda.

Observera att du måste skicka in ett nytt ärende för varje felanmälan som du vill göra.

 

Tänk på följande innan du skickar in en felanmälan:

  • Stäng ner hemsidan/samtliga webbläsare (internetsidor) och starta om din dator.
  • Om ditt ärende gäller problem med inloggning för Procapita/Lifecare VOO eller problem med lösenord kontaktar du enhetschef, superanvändare eller sjuksköterska.
  • Kontrollera att du har rätt roll i Procapita/Lifecare VOO för den uppgift du ska utföra. Prata med din chef som får kontrollera att din behörighet är rätt upplagd i Procapita/Lifecare VOO.

Följande behövs för e-tjänsten

  • Anställd

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa